Mittwoch, 11. Mai 2011

Free Digi: Summer Missie

Lang hat's gedauert, aber jetzt hatte ich die Idee (und die Zeit, sie umzusetzen) für mein erstes Sommer-Digi. Ich hoffe, euch gefällt's!
Bitte seid so nett, wenn ihr es herunterladet, hinterlasst doch einen Kommentar! Danke!

Bitte denkt auch daran: Meine Digis sind meine persönlichen Entwürfe und Ideen, und ich stelle sie nur für den privaten, nicht-kommerziellen Gebrauch zur Verfügung!
Ich würde mich übrigens freuen, wenn ihr mir euren Link zu einem meiner verbastelten Digis schickt!

It took a long time, but now I had the idea (and the time to realize it) for my first summer digi. I hope you enjoy it!
Please be so kind to leave a comment when you pick it up! Thanks!

Please remind that my digis are my own sketches and ideas, and I offer them free only for private, non-commercial use!
By the way, I would be pleased if you send me a link where you used my digis!



14 Kommentare:

  1. She looks great, in her Flowerdress. Thank you very much.
    Greetings from Germany Dagmar

    AntwortenLöschen
  2. THANK YOU FOR SHARING.SUZYD X

    AntwortenLöschen
  3. wow eine tolle Lady, vielen Dank für das Freebie.
    LG Tina

    AntwortenLöschen
  4. Pretty lady! Love her summer dress.Thank you for sharing!

    AntwortenLöschen
  5. Thank you so much for the fabulous freebie. with hugs Shirleyxxx

    AntwortenLöschen
  6. What a pretty girl! Thanks for sharing :)

    AntwortenLöschen
  7. Vielen Dank fur das schones Madchen!

    AntwortenLöschen
  8. I didn't get to thank you before because blogger was down but I wanted to come back and thank you for the cute digi hugs Cathy

    AntwortenLöschen