Mittwoch, 6. April 2011

Free Digi No.4: Eine Elfe/ A Fairy

Hallo allen Digi-Stampern!
Neue Woche - neuer Stamp! Diesmal habe ich eine zarte Elfe für euch - aber bitte seid so nett, wenn ihr sie herunterladet, hinterlasst doch einen Kommentar! Danke!

Bitte denkt daran, meine Digis sind meine persönlichen Entwürfe und Ideen, und ich stelle sie nur für den privaten, nicht-kommerziellen Gebrauch zur Verfügung!
Ich würde mich übrigens freuen, wenn ihr mir euren Link zu einem meiner verbastelten Digis schickt!

Hello to all digi-stampers!
New week - new stamp! This time I have a delicate fairy for you - but please be so kind to leave a comment when you pick it up! Thanks!

Please remind that my digis are my own sketches and ideas, and I offer them free only for private, non-commercial use!
By the way, I would be pleased if you send me a link where you used my digis!

18 Kommentare:

  1. Die ist ja wirklich total niedlich. Danke das Du sie uns zur Verfügung stellst.
    Liebe Grüße
    Tina

    AntwortenLöschen
  2. Thank you, she is so cute, I juust love her.. Thank you bunches and bunches hugs Cathy

    AntwortenLöschen
  3. Thanks for the cute digi.
    Jocelan

    AntwortenLöschen
  4. This is a cute little fairy! I can't wait to use this on my cards. Thank you so much for sharing your gift with us.
    Sharon

    AntwortenLöschen
  5. Dankeschön für die süsse Elfe!

    AntwortenLöschen
  6. ooo very cute ... thank you for sharing her ... when I make a card I will let you know happy crafting Sandy x

    AntwortenLöschen
  7. Thank you so much for your freebie. with hugs Shirleyxxx

    AntwortenLöschen
  8. She is really cute! Thank you so much for sharing :)

    AntwortenLöschen